همه چیز درباره دیسکو و کلاب های ایرانی و خارجی در ارمنستان (ایروان )

همه چیز درباره دیسکو و کلاب های ایرانی و خارجی در ارمنستان (ایروان )

دیسکو چیست ؟

دیسکو محلی است برای شادی رقص . اهنگ و نوشیدن . اما بعضی اماکن فقط اسم دیسکو رو را یدک میکشند و فقط محلی برای روسپی هاست .

در هر کشور دیسکو ها و کلاب متناسب شرایط با اداب و رسوم و نوع فرهنگ همان کشور میباشد و با سایر کشورها تفاوت دارد .

کلاب های ایرانی محیط مناسبی برای خانواده نمیباشد بهتر است از رفتن به دیسکو با خانواده صرف نظر کنید و به دیسکو ها و کاباره ای خانوادگی بروید و لذت ببرید .

منظور از کاباره های خانوادگی چیست ؟

به امکانی گفته میشود که به هیچ عنوان افراد مجرد را راه نمیدهند و از پذیرفتن انها با هر جنسیتی  معذور هستند و فقط خانواده ها اونجا حضور دارند . فیلم برداری هم در انجا ممنوع است .ورودی این مجموعه نفری 30 الی 35 دلار است و شما با دادن این ورودی میتوانید رایگان از امکانات انجا استفاده کنید . معمولا از ساعت 9 شب برنامه شروع و تا 12 شب ادامه دارد . این مکان ها  دارای محیطی گرم و صمیمی است با انواع نوشیدنی ها . انواع غذاها .میوه ها و سالاد به همراه اهنگ و رقاصه . موسیقی زنده که در یکی از انها که در پابان به نام ان اشاره میکنیم خواننده محبوب السید درتابستان در روزهای جمعه و شنبه به اجرای زنده میپردازد و شما با دادن همان مبلغ اولیه میتوانید رایگان از این امکانات بهره مند شوید .  

در اینجا دو نمونه از انها را به شما معرفی میکنیم که عبارت اند از :

 رستوران پروانه



کاباره شب های تهران

دیسکو های ایرانی چیست ؟

مبلغی که برای ورودی دیسکو در نظر گرفته شده 5000 درام (10 دلار ) میباشد . این مبلغ برای همه دیسکو های ایرانی در نظر گرفته شده و همه یک قیمت واحد دارند .

ساعت کار دیسکو از ساعت 11 شب الی 4 بامداد میباشد .

پس از پرداخت مبلغ شما میتوانید داخل شوید و از ساعت 11 الی 4 بامداد مجاز هستید در دیسکو بمانید . روی دست هر نفر مهری زده میشود که شما بتوانید دربازه زمانی که در انجا حضور دارید هر زمان که خواستید  به داخل و خارج دیسکو تردد کنید .

نکته : در کلاب ها مراقب افراد سودجو و کلاهبردار باشید.

شماداخل دیسکو نمیتوانید نوشیدنی ببرید. اما میتوانید نوشیدنی خریداری کنید اجباری هم  نیست میتوانید خریدی هم انجام ندهید . بهتر است از تهیه نوشیدنی در دیسکو خودداری نمایید زیرا نوشیدنی ها به قیمت گزافی به فروش میرسند حدودا 2 الی 4 برابرگرانتر از سوپر مارکت های موجود در ایروان.در اکثر دیسکوها قیلیان هم موجود است اما باز تاکید میکنم که مراقب هزینه ها باشید . برخی از دیسکو ها لژ خانوادگی هم دارند.

در برخی از دیسسکوهاا رقصنده وجود دارد  مثلا در دیسکو منوتو رقصنده عربی حضور دارد البته نه هر شب . دادن شادباش یا انعام  به رقصنده رایج است . صحبت کردن با رقصنده یا درخواست از او برای همنشینی با شما ممکن است برای شما هزینه سنگینی به همراه داشته باشد .

سعی کنید از تاکسی هایی که جلوی درب دیسکو هستند استفاده نکنید زیرا مبلغ هنگفتی از شما طلب خواهند کرد .در مجموع از بدو ورودتان به دیسکو باید حواستان جمع باشد تا پایان .

ایرانی در ارمنستان عبارت اند از :

منوتو

ایس

رویال

ماسگاراد

انرژی

استریپ کلاب چیست ؟

محلی برای سرگرمی نیمه شب به همراه استریپ دنس و موزیک و رقص نوشیدنی را استریپ کلاب مینامند.

 مشهورترین و با سابقه ترین کلاب ارمنستان امگا نام دارد و اکثر مسافران ارمنستان با ان اشنایی دارند اما برای خانواده توصیه نمیشود .

استریپ کلاب های زیادی در ایروان وجود دارد. در این کلاب ها رقصنده ها اصولا یا روسی هستند یا اکراینی .

استریپ کلاب های شبانه عبارت اند از :

امگا

کریزی

دیوا کلاب

سافاری

الا

کلاب جاز چیست ؟

در ارمنستان تعداد کمی کلاب جاز(jazz club ) وجود دارد.

انواع و اقسام کلاب ها در این سال های جدید به وجود امده اند .  یکی از مشهورترین و محبوبترین کلاب های جاز در ارمنستان کلاب مزو کلاسیک موزیک هاوس (Mezzo classic music house )است ودر  خیابان ایشخانیان قرار دارد .نکته جالبی که در این کلاب وجود دارد و ان را ازبقیه کلاب ها متمایز کرده این است که مخصوص افراد غیر سیگاری است و بر عکس تمامی کلاب ها که پر از دود و مه است از جمله سیگار و قیلیون . عاری از هرگونه دود است اما محلی خاص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.