هالووین در ارمنستان

هالووین در ارمنستان


جشن هالووین هر سال در 31 ماه اکتبر برگزار میشود .جشن هالووین هر سال در ۳۱ ماه اکتبر برگزار میشود .[/caption]

چرا هالووین در ارمنستان وجود دارد و آیا مردم باید آنرا جشن بگیرند یا نه؟


هالووین جشنی است سنتی و کهن و مسیحیت غربی است هالووین جشنی است سنتی و کهن که در ان همه افراد خود را به شکل های ترسناک و متفاوت درمی اوردند[/caption]

زمان پیدایش هالووین بر اساس سنت های قدیمی سلتیک ایرلند و اسکاتلند به بریتانیا و ایرلند شمالی باز می گردد. این سنت در اواخر قرن بیستم، در کشورهای انگلیسی زبان  و در سراسر اروپا برگزار شد، به این دلیل یک جشن جهانی شد و رواج پیدا کرد.
همانطور که می بینید ارمنستان یک استثنا نیست. و در ارمنستان نیز جنش هالووین برگزار می شودبا این حال، دیدگاه های متفاوتی وجود دارد. برخی از هالووین در ارمنستان پشتیبانی می کنند، و برخی همنمی کنند.
در کنفرانس مطبوعاتی ۳۱ اکتبر، شخصی بنامPriest TatchatDavydyanدرباره ایده هالووین و گسترش آن در ارمنستان در Blitz Information Press Club صحبت کرد. او معنای کلمه "هالووین" را توضیح داد و افزود که از کلمات «همه حرمت ها »، ​​که به معنی «شب همه پرستاران» است، می افزاید.

از حمله اتفاقات مرسوم در شب هالوین ارایش و پوشش عجیب افراد و روشن کردن چراغ در شهراز حمله اتفاقات مرسوم در شب هالوین ارایش و پوشش عجیب افراد و روشن کردن چراغ در شهر[/caption]

جشن هالووین نوعی جشن مردگان استاین یک جشن کاملا متفاوت و جالب از مردگان است. در این جشن مردم با پوشیدن لباس‌ها و ماسک های عجیب و غریب مردگانبه یاد مردگان می افتند. نماد هالووینکدوتنبل است که بیشتر ماسک های درست شده نیز از کدوتنبل است. این یک جشنی است که در ارمنستان نیز رواج دارد. در حال حاضر، هالووین در ایالات متحده بیشتر جشن گرفته می شود، اما عملا در اروپا کمتر به آن توجه می شودهالووین در ارمنستان بیشتر و شایع تر است و در این شهر مردم بیشتر به هالووین اهمیت می دهند.

همانطور که می دانیم اولین کسانی که مخالف جشن هالووین در ارمنستان هستند، کلیسای رسمی ارمنی است که بر اساس آن هالووین را یک جشن شیطانی می دانند.

اکثز افراد شرکت کننده در جشن هالوین برای متفاوت بودن به ارایشگاه مراجعه میکنند 

اکثز افراد شرکت کننده در جشن هالوین برای متفاوت بودن به ارایشگاه مراجعه میکنند[/caption]

به گفته کشیش، هالووین به عنوان شب شیطان محسوب می شود. با وجودی که مردم هالووین را به عنوان سرگرمی می بینند، در پایان روز، هر کسی که با شیطان ارتباط دارد، بدی و زشتی مردگان بر مردم تاثیر می گذارد.

اگرچه کلیسای رسولان ارمنی علیه هالووین است و از ارمنستان برای برگزاری هالووین در ارمنستان خودداری می کند، اما برخی معتقدند که ارمنی ها باید هالووین را جشن بگیرند تا ارزش های اروپایی و جامعه ی اروپایی را ادغام کنند. بر اساس نظرسنجی ها، زمانی که از همه میپرسند چرا آنها هالووین را جشن می گیرند، اکثر حامیان پاسخ کوتاهی دادند یا چند جمله را بیان کردند. برای آنها سرگرم کننده و جالب است، راهی برای اوقات فراغت و فراموشی در مورد نگرانی ها و مشکلات هستند که از دوران کودکی رویایی آن را در سر داشتند، شخصیت هایی که دوستشان دارند یا دوست ندارند. با این حال، هنگامی که از آنها خواسته شد که ایده هالووین چیست، پاسخ ها به این ایده مهم نیست که چقدر عجیب و غریب است، مهم جشن هالووین در ارمنستان است که دارای طرفداران زیادی است.
در حقیقت، هالووین در ارمنستان مورد علاقه بیشتر در بین افراد ۱۴ تا ۳۰ ساله است، و افراد با سنین بالاتر از این جشن حمایت نمی کنند و توجهی به آن ندارند و معتقدند که هر فرد آزاد است تصمیم خود را بگیرد و ممکن است جشن هالووین در ارمنستان راتایید یا رد کند.
در هر صورت، می توان گفت که هالووین در ارمنستان رواج فراوانی دارد. در گذشته فقط چند مکان کوچک برای گذراندن اوقات فراغت افرادی کههالووین در ارمنستان برگزار می کردند وجود داشت،اما در حال حاضر احزاب و گروه های امروزی در قسمت های مختلف و مکان های تفریحی این شهر وجود دارند و جشنهالووین را حتی یک هفته قبل از تعطیلات نیز شروع می کنند.
در این شب، حامیان هالووین در حال آماده شدن برای جشن گرفتن آن با شکوه و عظمت مثال زدنی در شخصیت های مختلف و دیدنیهستند. تا شبی به یادماندنی را رقم بزنند.


اموزش یک مدل ارایش بی نطیر و راحت  ویژه هالووین 



برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید. 

تلفن تماس : 0037455113221

0037493027916 

دفتر تهران : 54598000

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.