شروع نرخ اجاره خانه روزانه در ارمنستان

شروع نرخ اجاره خانه روزانه در ارمنستان در آژانس مسافرتی سالی تیم ارمنستان:

در مجموع قیمت خانه روزانه در ارمنستان از ۲۰ دلار به بالا موجود است و شرکت سالی تیم کارگزار ارمنستان می تواند در اسرع وقت و با توجه به نیاز  متقاضی محترم خانه روزانه در ارمنستان اموردی  مناسب معرفی نماید.

صاحبهای خانه روزانه در ارمنستان با توجه به فصل نرخ های خود را تعیین می کند و شرکت سالی تیم در واقع واسطه بین مشتری و صاحبخانه می باشد و معمولاً بسیار انسان های خوبی هستند البته بعضی وقت ها بعضی از هممیهنان ما کم لطفی کرده و به خانه ها متأسفانه خسارت وارد می کنند که بسیار باعث شرمساری می شود.

به همین دلیل است که معمولاً مدرکی را به عنوان امانت نزد خود نگه می دارند.

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر اجاره خانه روزانه در ارمنستان فصل می باشد چرا که در خانه روزانه هزینه های مصرفی مثل آب، برق و گاز بر عهده ما و در ارمنستان واقعاً زیاد می باشد که همین عاملی برای تعیین اجاره می باشد. مثلاً خانه متراژ بالای ارمنستان هزینه های مصرفی بالاتر بنابراین اجاره بالاتر می باشد.

خانه هایی که دارای سیستم های سونا و جکوزی یا استخر و… می باشند این مبالغ باعث بالا رفتن کرایه خانه در ارمنستان می شود. فصل بسیار در اجاره اثرگذار می باشد هرچه به فصل توریستی یا اعیاد و مناسبات ها نزدیک تر می شود قیمت اجاره خانه ها بالاتر می رود و این در مورد تعطیلات کشورهای خارجی هم صدق می کند چرا که باعث می شود کمبود خانه و هتل پیدا شود.

اجاره ویلاهای بسیار لولکس روزانه در کنار اجاره خانه روزانه در ارمنستان یکی دیگر از خدمات آژانس مسافرتی سالی تیم ارمنستان می باشد .

 

اجاره ویلاهای بسیار لولکس روزانه در کنار اجاره خانه روزانه در ارمنستان یکی دیگر از خدمات آژانس مسافرتی سالی تیم ارمنستان می باشد .

جدول قیمتی

در این جا در یک جدول حدود نرخ های اجاره ای خانه روزانه در ارمنستان  برای شما نشان می دهیم که این یک نرخ ثابت نیست و بستگی به تاریخ بالاتر و پایین تر می رود .

نوع آپارتمانمحلهقیمت هر روز
کمونیستی

 

۲

کمونیستی

 

۱

نوساز درجه ۳نوساز

 

درجه ۲

نوساز

 

درجه ۱

 

 

سوئیت

D۲۰$۲۵ $$ ۳۰۳۵ $۴۵ $
C۲۵ $۳۰ $ $۳۵۴۰ $۵۵  $
B۳۰ $۳۵ $۴۰$۴۵$۶۵$
A۳۵ $۴۰$۴۵$۵۰$۷۵$
آپارتمان

 

تک خواب

D$۳۵۴۵$$۵۰$۵۵$۷۵
C$۴۵۵۰$$۵۵$۶۰۸۵$
B$۵۰۵۵$$۶۰$۶۵$۹۵
A$۵۵۶۰$$۶۵$۷۰۱۰۵$
آپارتمان دو خوابD$۵۵۶۵$$۷۰$۷۵۱۰۵$
C$۶۵۷۰$۷۵$$۹۵$۱۱۵
B$۷۰۷۵$۸۰$$۱۰۵۱۲۵$
A$۷۵۹۵$۱۱۰$۱۳۵$$۱۵۰
آپارتمان سه خوابD$ ۶۰۸۵$۹۰$۱۰۵$۱۳۵$
C۸۵$۹۰$۹۵$۱۱۰$$۱۴۵
B۹۰$۹۵$۱۲۰$۱۴۵$۱۶۵$
A۹۵$۱۰۰$۱۶۰$۱۹۵$۲۵۰$
آپارتمان ۴ خوابD۶۵$۱۰۵$۱۱۰$۱۲۰$۱۳۵$
C$۷۵۱۱۰$۱۱۵$$۱۲۰۱۵۵$
B۸۵$۱۰۰$۱۳۵$۱۶۰$۲۲۰$
A$۹۵۱۲۰$۱۸۰$$۲۳۰۳۱۰$
ویلا و خانه روزانه در ارمنستان  بیشتر از ۴ خواب نرخهای متفاوت بستگی به درجه محل و نوع ویلا و فصل دارند ک بسیار متغییر می باشند .

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

0037493027916

02154598000


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.