۲ تا از بهترین مراکز خرید در ایروان

 بهترین مرکز خرید های ایروان شوکا و ورنیساج


امکانات خرید متنوعی در ایروان فراهمه از دستفروشان خیابانی که فریاد‌زنان، از دمپایی‌های چینی و آباژور‌های ایرانی گرفته تا جواهرات دست‌ساز و سرامیک‌های تزئینی  می‌فروشند، تا فروشگاه‌های لوکس صنایع‌دستی و البسه. هر فروشنده‌ای یک قیمت نهایی داره که از آن پایین‌تر نمیان، پس میتونید آزادانه چونه بزنین و ببینید که چه قیمتی واقعی‌تر است.؟ گمرک ارمنستان درباره صدور عتیقه‌جات و آنچه گنجینه ملی اطلاق می‌شود بسیار حساسه پس اگر مایل به خرید فرش یا اثری هنری هستید، مطمئن شوید فروشنده اوراق لازم جهت صدور آن را فراهم می‌کند در این قسمت به چند مورد از بهترین مراکز خرید اشاره کردیم میتونید  به این مراکز خرید  سری بزنید.


 بازار شوکا :(میوه و شیرینی)



بازار شوکا جایی مناسب برای تهیه سبزیجات، میوه‌جات، شیرینی‌جات و آجیل است. شیرینی‌های ارمنی بسیار خوشمزه و بسیار شبیه انواع باقلواست.

  • آدرس: ارمنستان، ایروان، خیابان مشتوتز

 

 بازار ورنسیاج(بازار صنایع دستی)


بازار بزرگ و روباز ورنیساج آخر هفته‌ها (شنبه و یکشنبه) در نزدیکی میدان جمهوری (ریپابلیک) تشکیل می‌شود و یکی از جاذبه‌های گردشگری و محبوب جهانگردان است. انواع جواهرات، نقره‌جات، نقاشی‌ها، صنایع دستی، انواع اشیاء آنتیک، کتاب‌ها و چیزهای دیگر در اینجا به فروش می‌رسند.

  • ساعات کار: شنبه و یکشنبه (آخر هفته‌ها)، از صبح تا پنج بعدازظهر
  • آدرس: ارمنستان، ایروان، نزدیک ایستگاه متروی میدان جمهوری

سالی تیم بزرگترین و معتبرترین کارگزار ارمنستان و گرجستان ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :
تلفن :003793027916
دفتر تهران :02154598000

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.