اشنایی با سوغاتی ها گرجستان

پنیر گرجستان

پنیر یکی از بهترین سوغات کشور گرجستان است که سابقه‌ای طولانی در این کشور دارد. پنیر گرجستان را می‌توانید در انواه فروشگاه‌هایی پیدا کنید، اما باید به دنبال بهترین نوع پنیر در فروشگاه‌های مخصوص پنیر باشید. چرا که بهترین نوع پنیر گرجستان از نظر عطر و طعم در مغازه‌های پنیر فروشی گرجستان یافت می‌شوند.

 بهترین نوع پنیر نیز پنیر دودی است که پیشنهاد می‌کنیم حتما در سفر به گرجستان این نوع پنیر را امتحان کنید.

سوغات گرجستان چیست

 

چورچخلا (Churchkhela)

چورچخلا گرجستان یکی غذاهای سنتی گرجستان به شمار می‌رود که از گردو درست شده و از رشته های باریکی آویزان می‌شود؛ در نهایت نیز در آب انگور غلیظ غلطانده می‌شود. البته چورچخلا را می‌توان از میوه‌هایی مثل هلو، آلو و یا سیب هم تهیه کرد. این دسرهای خوشمزه، سالم و مقوی در رنگ، اندازه و قیمت‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف آن‌ها را بیابید.

سوغات گرجستان چیست

چاچا گرجستان

چاچا یکی از معروف‌ترین نوشیدنی‌های گرجستان است که به دلیل شهرت آن به سایر کشورها نیز صادر می‌شود. شما می‌توانید این نوشیدنی را در بسیاری از فروشگاه‌های معمولی کشور گرجستان خریداری نمایید. 

سوغات گرجستان چیست

ادویه گرجستان

ادویه‌جات گرجستان از جمله معروف‌ترین سوغاتی این کشور به حساب آمده و گردشگران زیادی در سفر خود به گرجستان به دنبال این سوغاتی هستند. ادویه‌جات گرجستان می‌توانند به عنوان سوغاتی مناسبی از این کشور در نظر گرفته شوند.

سوغات گرجستان چیست

 جواهرات گرجستان

زیورآلات ساخته شده توسط هنرمندان گرجستانی، ترکیبی از هنر و فرهنگ این کشور بوده و زیبایی‌های منحصر به فردی دارند. این جواهرات گرانبها می‌توانند به عنوان سوغاتی مناسبی از گرجستان محسوب شوند. در صورتی که قصد خرید جواهرات گرجستانی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که خرید خود را از بازاز جواهرات تفلیس انجام دهید. چرا که انواع مختلف جواهرات و زیورآلات را می‌توانید در این بازار پیدا کنید.

سوغات گرجستان چیست

پارچه و رومیزی گرجستانی

پارچه‌های گرجستانی به زیبایی هر چه تمام‌تر طراحی شده‌اند و بیانگر فرهنگ این کشور هستند. این پارچه‌ها به عنوان یکی از سوغاتی های گرجستان محسوب شده و در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون وجود دارند.

سوغات گرجستان چیست

 روسری‌های پشمی و دستبافت

روسری‌های دستبافت گرجستان نیز در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید شده و می‌توانند به عنوان هدیه و سوغاتی گرجستان در نظر گرفته شوند.

سوغات گرجستان چیست

سالی تیم بزرگترین و معتبرترین کارگزار ارمنستان و گرجستان ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

تلفن :003793027916
دفتر تهران :02154598000


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.