پارک آبی جینو پارادایس در تفلیس

پارک آبی جینو پارادایس در تفلیس


تفلیس به عنوان پایتخت گرجستان اماکن دیدنی متنوعی برای ارائه به گردشگران دارد و مراکز تفریحی و سرگرمی در آن طرفداران بسیاری دارد . پارک آبی جینو پارادایس در تفلیس (Gino Paradise Tbilisi) از جمله تفریحاتی است که در سال های اخیر در این شهر احداث شده و با بخش های متنوع مورد توجه علاقه مندان واقع شده است . برای آشنایی بیشتر با این مجموعه با سفر آفرین همراه باشید .


درباره پارک آبی جینو پارادایس تفلیس


پارک آبی جینو پارادایس در تفلیس اولین پارک چند منظوره در گرجستان است که شامل مجموعه آبی بزرگ و منحصر به فرد ، مرکز آبگرم و سلامتی ، اتاق تناسب اندام و فورد کورت های متعدد می باشد . گردشگران تور گرجستان با مراجعه به جینو پارادایس تفلیس می توانند در کنار دوستان و آشنایان خود لحظاتی خوش و بیادماندنی را سپری کنند و تا مدت ها خاطرات تفریح در این پارک را در ذهن خود مرور کنند . جینو پارادایس به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری گرجستان و تفریحات تفلیس ، در سال های اخیر به اماکن تفریحی تفلیس افزوده شده و با وسعتی بیش از 20 هکتار انواع استخرها و سرسره های آبی را در خود جای داده است .


اطلاعاتی در مورد پارک جینو پارادایس تفلیس


پارک آبی جینو پارادایس در تفلیس در نزدیکی دریاچه این شهر واقع شده و با 22 هکتار وسعت در سال 2014 میلادی تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است . این پارک که با صرف هزینه ای نزدیک به 20 میلیون یورو ساخته شده از بزرگترین پروژه های اجرا شده در گرجستان است و از بزرگترین پارک های آبی در اروپای شرقی به شمار می آید . در پارک جینو پارادایس برای تمام رده های سنی تفریحات و امکانات ویژه ای فراهم شده که گردشگران با رفتن به آن می توانند از پارک آبی تابستانی و زمستانی ، استخر شنای روباز و سرپوشیده مطابق با استانداردهای جهانی ، مراکز آبگرم (SPA) ، انواع سونا ، مرکز تناسب اندام ، رستوران های متعدد و سایر تفریحات بهره ببرند .

جینو پارادایس یک تفریحگاه چهار فصل است و در 365 روز سال آمادگی پذیرش مراجعه کننده را دارد . این پارک دارای منطقه ساحل اختصاصی است که با امکاناتی چون چتر و صندلی مجهز شده است . امکانات پارک آبی جینو تفلیس گرجستان شامل استخرهای متنوع ، سورتمه طویل و مهیج ، مجموعه کودکان ، مجموعه ساحلی ، دینو پارک ، بازی تارزانیا ، سونا و جکوزی ، سالن ماساژ ، بخش vip ، والیبال ساحلی ، مجموعه فیتنس و رستوران است که گردشگران تور تفلیس می توانند از این امکانات استفاده کرده و روزی مفرح را تجربه نمایند .

ایرانی ها در فصل مسافرت یعنی تعطیلات تابستانی به این پارک آبی می روند و از امکانات این پارک استفاده می کنند چرا که این پارک از نیمه دوم اردیبهشت ماه تا نیمه اول مهرماه از لحاظ دمای هوا و تناسب دمای بدن با محیط برای هموطنانمان قابل استفاده است ولی اهالی گرجستان خودشان با توجه به طبیعت بدن هایشان در مقابل سرما از ایرانی ها مقاومتر هستند و تا زمانی که بارش برف نباشد از پارک آبی تفلیس برای تفریح بهره می برند .


سالی تیم بزرگترین و معتبرترین کارگزار ارمنستان و گرجستان ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

تلفن :003793027916
دفتر تهران :02154598000


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.