سفر با هواپیما در شرایط بد آب و هوایی

سفر با هواپیما در شرایط بد آب و هوایی

کم کم به آب و هوای سر زمستانی نزدیک می‌شویم و روبرو شدن با طوفان هم در این آب و هوا، چیز عجیبی نیست. در این شرایط ممکن است پرواز شما لغو شود یا با تاخیر مواجه شوید. ممکن است تمام برنامه‌ریزی شما در مقصد با تغییر زیادی همراه باشد. اما در هر صورت باید بدانید که در این آب و هوا، سفر خود را چگونه پیش ببرید.

رزرو پرواز در ساعت‌های اول روز

روز‌های بعد از تعطیلات شما معمولا با کمبود پرواز روبرو می‌شوید به همین دلیل باید زودتر اقدام به رزرو کنید. سعی کنید پرواز‌هایی که در اولین ساعت روز است را انتخاب کنید، زیرا در اولین ساعات روز از بودن هواپیما و تاخیر نداشتن آن مطمئن هستید. اگر شرایط آب و هوایی مساعد نباشد، لغو یا تاخیر در پرواز در اواسط روز افزایش می‌یابد.



با حقوق خودتان آشنا باشید

وقتی آب و هوا برنامه سفر شما را مختل می‌کند، شما باید بدانید که از چه مزایا و حقوقی برخوردارید. مثلا برخی شرکت‌های هواپیمایی در زمان لغو پرواز، مسافران کنسلی را در اولویت قرار داده و بلیط اولین پرواز بعدی را به همین مسافران اختصاص می‌دهند.



درخواست برای رزرو مجدد

 اگر پرواز شما به علت آب و هوای نامساعد لغو شود، از شرکت هواپیمایی بخواهید تا برنامه‌ای جدید برای پرواز‌ها مشخص کند تا بتوانید مجددا رزرو داشته باشید. البته می‌توانید پرواز دیگر خطوط هوایی را چک کنید اما انجام اینکار از همان حامل، شاید باعث ‌شود هزینه‌ی کمتری متحمل شوید.



آرامش خود را حفظ کنید

زمانی که با این شرایط روبرو شدید، بهترین کار این است که آرامش خود را حفظ کیند. این شرایط قابل کنترل است، پس با حفظ آرامش می‌توانید تصمیمات بهتری اتخاذ کنید. چند دقیقه‌ای در سالن فرودگاه بمانید، شاید شرایط پرواز خیلی زود محیا شود.

سالی تیم بزرگترین و معتبرترین کارگزار ارمنستان و گرجستان ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :
تلفن :003793027916
دفتر تهران :02154598000


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.