6 دلیل برای سفر های زمستانی به اروپا

6 دلیل برای سفر های زمستانی به اروپا

قاره اروپا یکی از شلوغ‌ترین مقاصد گردشگری است که گردشگران بسیاری از سایر قاره‌های دنیا به آن سفر می‌کنند. از امنیت بالا گرفته تا نزدیکی فاصله بین کشورهای مختلف، دسترسی آسان به امکانات و هتل‌های مجلل و مجهز همگی می‌توانند دلیل خوبی برای سفر به اروپا باشند. بااین‌وجود برخی مواقع شرایطی پیش می‌آید که گردشگران فصل زمستان را برای سفر به اروپا انتخاب می‌کنند.

این موضوع باعث شد تا ما نیز به دنبال دلایلی برای سفر تفریحی به اروپا در زمستان باشیم و 6 دلیل برای این موضوع انتخاب کنیم. 

خیابان و شهرهای خلوت‌

1. خیابان و شهرهای خلوت‌

یکی از مزایای سفر در زمستان به اروپا مواجهه کمتر با جمعیت شلوغ است و می‌توانید به خوبی احساس کنید که بازدید دو ساعته در یک زمان شلوغ چه تفاوتی با یک بازدید آزادانه در زمان خلوت دارد. در بسیاری از شهرهای اروپایی مرسوم است که سفرها در فصل تابستان و بهار انجام می‌شوند و کمتر سفری در فصل زمستان صورت می‌گیرد. سفر در زمستان به شما کمک می‌کند از این جمعیت شلوغ دوری کنید و با خیال راحت به گردش و تفریح خود بپردازید.



2. هزینه‌های پایین‌تر و هواپیمای خلوت

یکی از مزایای سفر به اروپا در فصل زمستان پایین بودن هزینه‌ها و خلوت بودن هواپیماست. در برخی از سفرها دیده شده است که به ازای هر یک مسافر بیش از 4 صندلی وجود دارد. اگرچه این وضعیت چندان اطمینانی نیست، اما می‌توان تضمین کرد که تعداد مسافران از تابستان کمتر است و کمتر اذیت می‌شوید. در ضمن تعداد کم مسافران باعث می‌شود شرکت‌های هواپیمایی تخفیف‌های ویژه در نظر بگیرند و هزینه سفر شمارا به کلی کاهش می‌دهند. درحالی‌که پرواز نیویورک به پاریس در زمستان 450 دلار است، این مبلغ در تابستان به بیش از 615 دلار می‌رسد.



3. کاهش هزینه اقامت هتل‌ها

اگر از هزینه پرواز بگذریم، هتل‌ها و امکان اقامتی نیز در فصول سرد سال اقدام به کاهش هزینه‌های خود می‌کنند و سعی می‌کنند از این طریق گردشگران را به خود جذب کنند. برای درک بهتر این موضوع می‌توانید از سایت‌های مسافرتی مختلف مانند تریپ ادویزر قیمت هتل‌ها را بررسی کنید. درحالی‌که هزینه اقامت در یک هتل در فصل تابستان حدود 450 دلار است، این هزینه در فصل زمستان به 175 تا 200 دلار می‌رسد.



تنوع در آب و هوا

4. تنوع در آب و هوا از سرما تا هوای معتدل

این گزینه به محلی که شما سفر می‌کنید بستگی دارد. اگر به دنبال یک شهر با هوای معتدل می‌گردید بهتر است از شهرهای مسکو و اسلو دوری کنید و به شهرهای دیگر اروپا در نزدیکی جزایر قناری بروید. شهرهایی مانند بارسلونا، آتن و لیسبون انتخاب‌های خوبی برای سفر در زمستان هستند و می‌توانید با لباس معمولی در آنها تردد کنید.



مشاهده شفق شمالی

5. مشاهده شفق شمالی

با استفاده از شب‌های زمستانی طولانی این شانس را خواهید داشت که یکی از طبیعی‌ترین پدیده‌های طبیعی در جهان را مشاهده کنید. می‌توانید بین گزینه‌های اقامتی خود کشورهایی مانند نروژ، سوئد و فنلاند را قرار دهید و شانس دیدن شفق شمالی را به خود بدهید. برای دسترسی بیشتر و مشاهده با وضوح بیشتر می‌توانید ایسلند و اسکاتلند را نیز انتخاب کنید، که با وجود دوری، انتخاب‌های مناسبی هستند.



بازار کریسمس و چراغ تعطیلات

6. بازار کریسمس و چراغ تعطیلات

یکی از جاذبه‌های فصل زمستان در اروپا بازارهای کریسمس است که از انتهای پاییز شروع می‌شوند و تا مدت‌ها پس از کریسمس ادامه می‌یابند. می‌توانید به کشورهای مختلف سفر کنید و دکوراسیون کریسمس آنها را ببینید. سنتی‌ترین بازار کریسمس در آلمان، اتریش و بخش‌های ایتالیا و فرانسه قرار دارد و می‌توانید از ایده‌های آنها استفاده کنید. اگر از این بازارها بگذریم چراغ‌ها و نورپردازی‌های تعطیلات نیز جاذبه‌های دیدنی هستند که می‌توانید آنها را در نقاط مختلف ببینید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.