ثبت شرکت در گرجستان

ثبت شرکت در گرجستان

اشکال اصلی تجارت در گرجستان به دو شکل شرکت ها و بخش های مشارکت عمومی تقسیم می شود. شرکت ها ممکن است با مسئولیت های محدود شکل گرفته و یا شرکت هایی با سهامی مشترک باشند. مشارکت ممکن است به طور کلی یا محدود صورت گیرد. آژانس مسافرتی سالی‌تیم در همه‌ی مراحل ثبت شرکت همراه شماست.

نمایی زیبا از شهر تفلیس نمایی زیبا از شهر تفلیس[/caption]

انواع شرکت ها در گرجستان

شرکت های محدود با حداکثر ۵۰ سهامدار تشکیل شده و سرمایه انها به چندین سهام تقسیم می شود. در این شرکت ها مسئولیت اعضا کاملا به ارزش سهام آنها بستگی داشته و با توجه به مقدار آن محدود می شود. سهام آزادانه قابل انتقال بوده اما اعضا مجاز به کنار کشیدن از شرکت نیستند. شرکت های سهامی مشترک، به شرکت هایی گفته می شود که سرمایه آنها به سهام هایی با ارزش های اسمی برابر تقسیم می شود. بر خلاف شرکت های محدود، می توان سهام این شرکت ها را به بیش از ۵۰ نفر واگذار کرد. اعضای این شرکت ها، بسته به ارزش اسمی سهام خود، مسئولیت های محدوی دارند.

برای ثبت شرکت در گرجستان میتوانید با ما تماس بگیرید .

بخش مشارکت عمومی توسط دو یا چند شریک تشکیل می شود که این شرکا به طور مساوی در سود و زیان این شرکت مسئول هستند. تمامی شرکا قدرت تصمیم گیری دارند. شرکت های با قابلیت مشارکت محدود در گرجستان توسط حداقل یک شریک اصلی و یک شریک محدود ایجاد می شود. شریک اصلی مسئولیت کامل بدهی ها و درآمد های شرکت را بر عهده دارد، در مقابل شریک محدود فقط مسئولیت های محدودی برای گسترش مشارکت خود در سرمایه های شرکت دارد. برای انجام کارهای ثبت شرکت در گرجستان با آژانس مسافرتی سالی‌تیم تماس بگیرید.




برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید. 

تلفن تماس : 0037455113221

0037493027916 

دفتر تهران : 54598000

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.