نکاتی درباره سفر زمینی به ارمنستان

خرید بلیط اتوبوس ارمنستان


خرید بلیط اتوبوس ارمنستان راهی مناسب برای سفر بیاد ماندنی به سرزمین زیبایی ها ارمنستان 

سفر کردن به مکان های مختلف با وسایل نقلیه مختلف هر کدام لذت خود را دارند . سفر با هواپیما که بر فراز آسمان قرار می گیرد تا زیبایی های آسمان ها و ابرها را به تماشا بنشینید. سفر با کشتی و بر روی دریاها هستید تا عظمت و بزرگی خداوند را در پهنه آبهای نیلگون تماشا کنید و در آخر، سفر با قطار و ماشین امکان لذت بردن از مناطق و طبیعتی که از آن عبور میکنید را به شما می دهد.

سفر به ارمنستان با اتوبوس ، سفر طولانی مدت خواهد بود که به شما این امکان را می دهد تا در حین سفر از طبیعت بکر و زیبایی های مسیر لذت ببرید و سفری خوش را تجربه کنید. حال در این مقاله قصد داریم روش خرید بلیط اتوبوس ارمنستان را برای شما شرح دهیم.  و یا با آژانس مسافرتی سالی تیم تماس بگیرید.

برای خرید بلیط اتوبوس ارمنستان ، اگر شما در تهران یا اطراف تهران هستید و آمدن به تهران برای شما آسان تر است می توانید با مراجعه به ترمینال غرب (آزادی) تهران و با مراجعه به یکی از دو شرکت مساافربری به ارمنستان بلیط رفت و یا بلیط رفت و برگشت خریداری کنید.

برای خرید بلیط اتوبوس ارمنستان می توانید به ترمینال غرب یا ترمینال بیهقی و یا از طرق اینترنتی یا از طریق آژانس مسافرتی سالی تیم ارمنستان اقدام نمائید .

 قیمت بلیط اتوبوس از ایران به ارمنستان مبلغ ۱۵۰ هزار تومان می باشد و قیمت بلیط برگشت یعنی از ارمنستان به ایران در حدود ۱۸۰ هزار تومان می باشد، اگر زمان برگشت شما از ارمنستان مشخص نیست می توانید بلیط برگشت بدون تاریخ بگیرید اما باید به خاطر داشته باشید که ۲ روز قبل از برگشت به ایران در ایروان این بلیط برگشت خود را قطعی کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

این دو شرکت همه روزه ساعت های ۱۲ و ۲ بعد از ظهر ماشین آمده حرکت برای ارمنستان دارند.  شما اگر در همین ۲ ساعت مورد نظر از ایران حرکت کنید در حدود ظهر به ایروان می رسید . (البته شایان ذکر است که قیمتهای فوق دقیق نیستند و ممکن است کمی بالاتر باشد) برای اطلاعات بیشتر می توانید با آژانس مسافرتی سالی تیم تماس حاصل فرمائید.

خرید بلیط اتوبوس ارمنستان از شرکت های واقع در ترمینال غرب تهران

  • یکی از شرکت های ترمینال غرب که  میتوان  خرید بلیط اتوبوس ارمنستان از آن انجام داد که هم در ساعت ۱۲ و هم در ساعت ۱۴ بعد از ظهر برای ایروان ارمنستان ماشین دارد. شرکت دیدار سیر گیتی است اتوبوس های این شرکت برای سفر به ارمنستان VIP بوده است که این ویژگی مسافرت را برای مسافران آسان می کند. هزینه بلیط رفت و برگشت در این شرکت ۳۶۰۰۰۰ تومان می باشد. همه اتوبوس های ایران به ایروان میدان جمهوری (هراپارک) به شرکت واساپورکان می روند و مسافران را پیاده می کنند برای قطعی کردن بلیط برگشت خود باید یک روز بعد از ورود به ایروان به این شرکت مراجعه کنید.
  • یکی از شرکت های مسافربری واقع در ترمینال غرب شرکت گیتی پیما می باشد که در تهران پایانه آزادی ورودی ۹ می باشد .

خرید بلیط اتوبوس ارمنستان از شرکت رویال سفر واقع در ترمینال بیهقی تهران

  • یکی از دیگر از شرکت های ترمینال بیهقی (آرژانتین) ترمینال رویال سفر ایرانیان است که همه روز ساعت ۱۱:۳۰ ظهر برای ایروان اتوبوس VIP دارد . برای خرید بلیط رفت و برگشت به ارمنستان از این شرکت باید مبلغ ۳۷۰۰۰۰ تومان بپردازید. در این شرکت هم مانند شرکت های دیگر برای قطعی کردن بلیط برگشت خود یک روز بعد از ورود به ایروان به میدان جمهوری (شرکت رویال سفر ایرانیان) مراجعه کنید و بلیط خود را قطعی کنید.

در هنگام تهیه و خرید بلیط اتوبوس ارمنستان نکات زیر را بیاد داشته باشید


  • هر نفر به اندازه یک کوله و چمدان می توانید بار مجانی به همراه داشته باشید برای بردن بار بیشتر باید مبلغی بین ۲۰هزار تا ۵۰ هزار تومان را بصورت توافقی پرداخت کنید.
  • حتما مراقب مدارک و پول خود باشید و برای اطمینان بیشتر آنها را در یک کیف کمری یا هر کیفی که فکر می کنید امنیت دارد ، نگهداری کنید.
  • از بردن قرص های کدئین دار و مسکن خودداری کنید زیرا با دیدن این قرص بازداشت شده و مدت محکومیت بهمراه داشتن قرص های اعتیادآور و روان گردان از ۶ تا ۲ سال زندانی می باشد.بنابراین هیچگونه داروی آرام بخش بدون نسخه ی دکتر و تاییدیه سفارت ارمنستان به همراه نداشته باشید چرا که اگر ضروری نیست می توانید همان دارو و یا مشابه آن را راحت وبدون نیاز به نسخه پزشک تهیه نمایید .

در هنگام سفر زمینی به ارمنستان سعی کنین تمام موارد مهم را رعایت نمائید تا از سفری زیبا لذت ببرید .

از بردن نوشیدنی های الکلی و غیر مجاز یا بطری های خالی آن جددا خودداری کنید و به صحبتهای دیگر همراهیان مبتنی بر بی مشکل بودن حمل اینگونه بطری ها یا مواد گوش نداده تا بتوانید با خاطره ای زیبا از کشورر ارمنستان خارج شوید .

  • بعد از گذشتن از مرکز موبایل خود را روشن نکنید زیرا هزینه های تلفن شما زیاد می شود. از گرفتن سیم کارت ها در لب مرز نیز خودداری کنید بهتر است در خود ایروان سیم کارت بخرید که با مبلغ ۱۰۰۰ درام  به همان میزان شارژ برای مکالمه دارد  به راحتی ثبت نام می کنید و می توانید مطمئن باشید که خود بخود قطع نمی شود چرا که اگر به نام شما نباشد خود بخود امکان قطع شدن دارد و در ضمن می توانید روی سیم کارت خودتان اینترنت پرسرعت داشته باشید و به راحتی در هرجای شهر از امکانات عالی آن بهره مند بشوید البته اگر شما مسافر آژانس مسافرتی سالی تیم باشید در هنگام ورود به شهر و ترانسفر تا هتل یا محل اقامت شخصی لیدر شرکت یک سیم کارت فعال به همراه شارژ به طور رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد  .
  • لذت سفر به ارمنستان را می توانید از طریق مسافرت با اتوبوس های تخت شو احساس نمائید . 
  • برای صرف غذا به رستوران های متفرقه و ناآشنا نروید. اتوبوس های در بین راه در رستورانی توقف می کنند که انواع غذاهای ایرانی مانند ماهی قزل آلا ، کباب کوبیده و ... دارد که با پایین ترین قیمت به شما عرضه می کند که می توانید با خیال راحت در این رستوران ها غذا میل کنید .

  • برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید.

    تلفن تماس : 0037455113221

    0037493027916 

    دفتر تهران : 54598000

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.