اشنایی با روشهای اخذ اقامت ارمنستان

اخذ اقامت ارمنستان

ایا به فکر مهاجرت هستید ؟ ایا قصد دارید به کشوری با سطح کیفی بالا و هزینه زندگی متوسط مهاجرت کنید ؟ پیشنهاد ما برای شما کشور ارمنستان است زیرا در این کشور سطح علمی و فرهنگی بالا و مخارج زندگی متوسط میباشد و این امر سبب شده است که متقاضیان بسیاری برای ادامه تحصیل و زندگی به ارمنستان روی اورند.یکی دیگر از دلایلی که افراد به ارمنستان جذب میشوند ارامش خاص و عجیبی است که در ارمنستان حکم فرماست و این ارامش به علت امنیتی است که این کشور داراست ،ارمنستان نهمین کشور امن دنیا میباشد.

ارمنستان همسایه شمالی ایران است . ارمنستان حدود 50 برابر کوچکتر از ایران است. با جمعیتی حدودسه میلیونو هشتصد هزار نفر که در مجموع نصف این جمعیت در ایروان هستند بقیه در کشورهای همسایه حضور دارند یکی از دلایل این مهاجرت کمبود کار و حقوق پایین در این کشور است. 


تیم ما (سالی تیم ) با کادری مجرب شما را در تمامی مراحل راهنمایی میکند  .

برای اخذ اقامت ارمنستان شما میتوانید از چند طریق اقدام نمایید :

۱/ثبت شرکت

۲/استخدام در شرکت

۳/اقامت از طریق دانشجویی

۴/اقامت از طریق ازدواج

سه نوع ویزا در ارمنستان وجود دارد که به انها اشاره میکنیم :

ویزا نوع B :ویزای تزانزیت ،اعتبار ۲ روز

ویزا نوع C : کوتاه مدت ، اعتبار ۹۰ روز

ویزا نوع D :بلند مدت، اعتبار یک سال

نکته : اگر شما ۹۰ روز در ارمنستان حضور داشته باشید باید از این کشور خارج شوید ،شما میتوانید به یک مزر نزدیک به ایروان مانند گرجستان یا مرز نوردوز مراجعه کنید ،مهر ورود و خروجتان را بزنید و مجددا به ارمنستان باز گردید و میتوانید یک ۹۰ روز دیگر در این کشور بمانید . فقط دقت کنید که از مدت اقامتی که میتوانید داشته باشید تعرض نکنید زیرا به ازای هر نفر و هر روز باید روزی پنجاه هزار درام جریمه پرداخت شود .

ثبت شرکت : شما میتوانید با ثبت کردن شرکت در ارمنستان اقامت یک ساله ارمنستان را دریافت کنید زیرا ارمنستان ابتدا به شما فقط اقامت یک ساله میدهد و اقامت دایم نمیدهد. درباره نحوه ثبت شرکت و مدارک مورد نیاز میتوانید به شرکت سالی تیم مراجعه نمایید .

استخدام در شرکت : استخدام در شرکت به این صورت میباشد که ما میتوانیم نامه ای تنظیم کنیم که فرد مورد نظر در شرکت سالی تیم مشغول به کار میباشد و کارمند رسمی این مجموعه میباشد .

اقامت از طریق دانشجویی : شما میتوانید برای گرفتن اقامت در یکی از دانشگاه های ارمنستان  که ارزانتر از بقیه رشته ها میباشد انتخاب کنید و در واقع اقامت تحصیلی دریافت کنید ، بعد از انجام کارهای لازم و انجام مراحل ثبت نام و پرداخت کامل شهریه یک ترم دانشگاه برای شما تقاضای رزیدنت کارت  میدهد که از مدت ارسال مدارک حدود ۱ ماه زمان میبرد تا کارت شما اماده شود واین اقامت سال به سال برای دانشجو تمدید میشود.اگر هم واقعا قصد ادامه تحصیل دارید ارمنستان گزینه مناسبی است زیرا هم دانشگاه های معتبری دارد هم هزینه تحصیل پایین است به همین جهت حتی از اروپا ، هند و سایر کشورهای همسایه برای تحصیل به ارمنستان می ایند .شما میتوانید در رشته های دندانپزشکی ، پزشکی،مهندسی،حقوق،زبان و....... تحصیل کنید، هر یک از این رشته ها زیر شاخه هایی زیادی دارند و دانشگاه هایی عالی و مختص هر رشته وجود دارد.

ارمنستان دارای یازده استان میباشد . جمعیت در ارمنستان اندازه اذریایجان در ایران است در واقع تمام جمعیت تهران برابر است با کل ایروان ، عاملی دیگری که باعث ارامش چشم گیری در ارمنستان شده جمعیت کم این کشور میباشد. زبان ررسمی در ارمنستان ارمنی میباشد و زبان دومشان روسی .99 درصد این مردم از یک قوم هستند و یم درصدشان المانی و یونانی . ا

اقامت از طریق ازدواج : شما میتوانید با ازدواج با یک فرد ارمنی که شهروند رسمی ارمنستان میباشد اقامت خود را دریافت کنید.

یکی از بهترین و سریعترین راه ها همان ثبت شرکت است که اغلب از این طریق اقامت خود را میگیرند . لازم به ذکر است اگر در  کشور دیگری تمایل به ثبت شرکت دارید    به یک سری شرایط بستگی دارد که عبارت اند از : ۱/حوزه فعالیت شرکت شما،۲/مقدار اولیه سرمایه شما ،۳٫/گزدش مالی شرکت ،۴٫/هدف از اقامت. افرادی که شرکت ثبت میکنند حدودا بعد از ۲۳ الی ۲۵ روز کاری میتوانند اقامت یک ساله خودرا بگیرند و هزینه ای جدا به اداره گذرنامه ارمنستان پرداخت کنند که این اداره جدا از ما و شرکت ماست و برای کشور ارمنستان میباشد . این هزینه برای هر نفر جداست و مربوط به هزینه اقامت شما واموری از قبیل ازمایشات ایدز و هپاتیت و ......... میباشد. شما بعد از اقامت دو ساله در ارمنستان میتوانید کارت اقامت ۵ ساله را دریافت کنید اما فقط اقامت این موضوع هیچ ربطی به تابعیت ارمنستان یا دریافت پاسپورت ارمنی ندارد ولی ممکن است در این بازه زمانی شما اجازه داشته باشید برای گرفتن پاسپورت اقدام کنید اما گرفتن یا نگرفتن پاسپورت کاملا به دولت ارمنستان و قوانین و مقرراتشان بستگی دارد .کارت اقامت ۵ ساله رامیتوانید هر ۵ سال یکبار تمدید کنید و به راحتی به زندگی و کارتان بپردازید. با داشتن اقامت ۵ ساله شما میتوانید بارها از ازمنستان خارج و داخل شوید حتی برای خروج از ایران به ارمنستان نیازی به واریز عوارض ندارید، ممکن است بتوانید از بانک های ارمنستان وام دریافت کنید .

افرادی که میخواهند اقامت یک ساله خود را تمدید کنند و یا اقامت ۵ ساله بگیرند باید شرایط زیر را داشته باشند :

کار افرین در راستای امور ارمنستان

دانشجو باشند

کارمند

نژاد ارمنی

 

اقامت از طریق فرزند چگونه است ؟

اگر شما بخواهید از طریق فرزند اقامت دایم دریافت کنید باید یکی از والدین تبعه ارمنستان باشد در این صورت اگر یکی از والدین بدون تبعه هم باشد انها میتوانند اقدام کنند. کودکی که بیرون از ارمنستان متولد شده باشد اما پدر و مادر تبعه ارمنستان باشند او هم تبعه ارمنستان به حساب می اید .اگر یک فرزند را دو نفر که تابع ارمنستان هستند به فرزند خواندگی خود دراورده باشند او هم تبعه ارمنستان میشود.

پاسپورت ارمنی از لحاظ قدرت در جایگاه 69 قرار دارد.جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ارمنستان و اخذ اقامت ارمنستان به مطالب سایت رجوع نمایید . پاسپورت ارمنی از لحاظ قدرت در جایگاه ۶۹ قرار دارد.جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ارمنستان و اخذ اقامت ارمنستان به مطالب سایت رجوع نمایید .

 

 

برای ارتباط با ما با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

۵۴۵۹۸۰۰۰

۰۰۳۷۴۹۳۰۲۷۹۱۶

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.