تور ایروان(ارمنستان)

اشنایی با کشور ارمنستان :

در ابتدا قصد داریم شما را با کشور ارمنستان اشنا کنیم . ارمنستان کشوری تاریخی است و دارای کلیسا های بسیاری میباشد . این کشوردارای جنگل های سر سبز و دشت های وسیع است،در هر چهار فصل بسیار دیدنی میباشد ،در بهار و تابستان هوای بسیار عالی دارد و تمامی خیابان ها سبز و زیبا میباشد ، در پاییز تمامی خیابان ها پوشیده از برگ با رنگ های مختلف میباشد و همه رنگ ها را میتوانید ببینید همراه با باران های پاییزی و هوایی مه الود ، در زمستان هم اکثرا هوا ابری ، بارانی ، مه الود و برفی میباشد ، حداکثر دما در این فصل بین ۵ الی ۱۰ درجه زیر صفر میباشد.

کشور ارمنستان یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر است به چند دلیل :

۱/به دلیل شرایط اب و هوایی که در بالا توضیح داده شد وهمچنین این کشور ۴ فصل را دارا میباشد

۲/شما با هزینه ای مناسب به یک سفر خارج میروید .

۳/شما از سه طریق میتوانید به این کشور سفر کنید و حق انتخاب دارید : وسیله نقلیه شخصی،اتوبوس،هواپیما ، اگر با اتوبوس یا وسیله نقلیه سفر کنید ارزانتر میتوانید سفر کنید .

۴/امن بودن کشور از هر نظر ، ارمنستان نهمین کشور امن جهان میباشد.

۵/نزدیک بودن این کشور به ایران مخصوصا اگر هوایی سفر کنید ، مدت پرواز ۱:۱۵ دقیقه میباشد و اگر زمینی سفر کنید ۲۴ ساعت میباشد.

۶/فرودگاهی بودن ویزای این کشور ، اگر هوایی سفر میکنید ویزای شما فرودگاهی میباشد و اگر زمینی سفر کنید ویزای شما در مرز صادر میشود.

مساحت ارمنستان ۲۹۸۰۰ کیلومتر مربع میباشد ، جنوب شرقی قفقاز قرار دارد ، از سواحل جنوب شرقی دریای سیاه مقداری فاصله دارد. پایتخت ارمنستان ایروان میباشد . همچنین بزرگترین شهر این کشور است ، در راستای رود هرازدان واقع شده است، همسایه جنوبی ایران میباشد. تعداد ارمنی های سراسر جهان ۱۱/۰۰۰/۰۰۰ تخمین زده شده است که تقریبا سه میلیون انها در ایروان میباشند و بقیه انها در کشورهای دیگه میباشند. .واحد پول ارمنستان درام میباشد. مکالمه از ایران به ارمنستان حدودا دقیقه ۶۵۰ تومان میباشد اما از ارمنستان به ایران حدود ۱۹۰۰ تومان است . در ارمنستان برای عبور مرور میتوانید از ون ، اتوبوس استفاده کنید و برای مسیر هایی که مقداری با مرکز شهر فاصله دارند از تاکسی استفاده کنید ، هزینه عبور و مرور خیلی بالا نیست و تقریبا مانند ایران میباشد.

مدارک لازم برای سفر به ارمنستان چیست ؟

مدارک مورد نیاز بستگی به نوع سفر شما دارد اگر با هوایی سفر میکنید فقط پاسپورت با اعتبار ۶ ماه و فیش واریزی عوارض خروج از کشور ، همانطور که گفته شد ویزا هم فرودگاهی میباشد.اگر زمینی سفر میکنید مدارک لازم گواهینامه بین اللملی و اصل گواهینامه، پاسپورت با ۶ ماه اعتبار ، عوارض خروج از کشور،ویزا هم مرزی میباشد.

سفر با تور بهتر است یا شخصی ؟

انتخاب با شماست، این موضوع سلیقه ای میباشد و به شما برمیگردد که از کدام روش سفر بیشتر لذت میبرید ، اما در این مطلب ما درباره هر دو روش سفر و معایب و محاسن هر کدام برایتان توضیح میدیم که راحت تر انتخاب کنید .

۱/اگر قصد دارید بدون تور سفر کنید هزینه شما کمتر میشود اللخصوص اگر تعدادتان زیاد باشد اما مسافتی طولانی نسبت به سفری هوایی در پیش دارید.

۲/ ایروان شهر امنی است ولی در هرصورت سفر با تور سفر ایمن تری میباشد.

۳/اگر بدون تور سفر میکنید سعی کنید یک شخص ارمنی کنارتان داشته باشید ، در سفر با تور شما تور لیدر دارید.

یک تور مناسب ارمنستان چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

۱/ سعی کنید تور خود را از اژانسی تهیه کنید که خود کارگزار و اجرا کننده مستقیم تور باشد .

۲/تور لیدر شما باید مواردی که لازم است درباره ارمنستان بدانید در اختیار شما قرار دهد و مکان ها و جاذبه های ارمنستان را به شما معرفی میکند .

۳/ باید مواردی که در قرار داد شما ذکر شده است بدون کم وکسری اجرا شود.

۴/هتل هایی که در ارمنستان وجود دارند را برای شما توضیح دهند و حق انتخاب را به شما واگذار کنند .

۵/فقط و فقط تور هوایی نداشته باشد و تورهای زمینی هم برگزار کند و امکان انتخاب برای مسافر خود فراهم کند.

اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید ، با تور یا بدون تور شرکت سالی تیم به شما در همه مراحل کمک خواهد کرد .

رزرو هتل به صرفه تر است یا اپارتمان ؟

همانطور که گفته شد اگر تعدادتان زیاد است و بالای ۳ نفر هستید اپارتمان برای شما به صرفه تر از هتل است البته در صورتی که خودتان هتل را رزرو کنید زیرا هتل ها به علت همکاری که اژانس ها با انها دارند نرخشان با مسافر عادی تفاوت دارد و خیلی کمتر میباشد ، در هر صورت هر انتخابی که داشته باشید همکاران ما در همه مراحل شما را راهنمایی خواهند کرد.

هزینه تورها چقدر است ؟

قیمت تور به عوامل زیادی بستگی دارد که دراینجا به انها اشاره میکنیم :

۱/ فصلی که برای سفر انتخاب میکنید .

۲/تاریخی که دران فصل انتخاب میکنید مثل اخر هفته ، اعیاد ، تعطیلات ،روزهای خاص یا اینکه روز عادی و اوایل هفته .

۳/مدت اقامت شما

۴/تعداد ستاره های هتل

۵/نزدیک بودن یا فاصله داشتن هتل از مرکز شهر

با توجه به مواردی که ذکر شد میانگین قیمت تور از ۹۰۰ هزار تومان الی ۳ میلیون تومان میباشد . تورهای زمینی از ۶۰۰ هزار تومان تا ۱۶۰۰ هزار تومان میباشد . در تورهای زمینی معمولا هر روز یک گشت به همراه نهار دارید که شما را با مکان های دیدنی و معروف ایروان اشنا میکنند از جمله : میدان اپرا ، پارک پیروزی ، کاسکاد یا هزار پله ، دریاچه سوان ، زاخگارور ، شهر تاریخی مذهبی اچمیادزین.

هواپیمایی اسمان و ماهان تقریباهر روز به ایروان پرواز دارند و شما میتوانید هر روزی که خواستید بدون تور هم سفر کنید همچنین اتوبوس ها هم هر روز به سمت ایروان حرکت دارند و شما میتوانید به راحتی به این کشور سفر کنید ، با ماشین شخصی هم که کاملا اختیار با شماست حتی ساعت حرکتتان فقط باید مواردی مانند اخذ پلاک بین المللی ، گواهینامه بین المللی ، چک کردن کامل ماشین از هر نظر که کاملا سالم باشد را انجام دهید

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید :

تهران : ۵۴۵۹۸۰۰۰

ارمنستان : ۰۰۳۷۴۹۳۰۲۷۹۱۶

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.