ایروان پایتخت ارمنستان

ایروان شهری فوق العاده با فرهنگی غنی است که در دامنه ی کوه آرارات و در کنار رود هرازدان قرار دارد. اگر به تاریخ این شهر نگاه کنید دارای قدمت ۴۰۰۰ ساله است که مربوط به دوره هشتم قبل از میلاد مسیح می باشد در آن زمان حاکمان و فرمانروایان بسیاری بر آن حکومت می کردند. بخشی از فرهنگ این شهر با فرهنگ ایران آمیخته شده است. این شهر در سال ۲۰۱۲ بعنوان پایتخت جهانی کتاب، در یونسکو ثبت شد. ایروان یکی از مراکز اصلی فرهنگی و صنعتی قفقاز است که در آن خطوط راه آهن وسیعی می گذرد. ایروان پایتخت کشور ارمنستان است که دارای مردمانی مهمان نواز و خونگرم بوده، و هر ساله پذیرای مهمانان و مسافران بسیاری است که از نقاط مختلف دنیا به اینجا می آیند تا در مناطق گردشگری آن به گشت و گذار بپردازند. از ویژگی های مهم ایروان که باعث شده تا مقصد بسیاری از گردشگران دنیا باشد مقرون به صرفه بودن هزینه های سفر در آن می باشد. در این مقاله که توسط آژانس مسافرتی سالی تیم تهیه شده است قصد داریم مکانها و جاذبه های گردشگری این شهر را برای شما معرفی کنیم . با ما همراه باشید.

ایروان یکی از زیباترین پایتخت های دنیا

چگونه به ایروان برویم؟

برای سفر راه های مختلفی وجود دارد ، مسافرات از راه زمینی ( ماشین و قطار ) و راه هوایی ، که هردو این روشها بستگی به علاقه شما و هزینه هایتان دارد . اگر از راه هوایی مسافرت کنید خیلی زود و راحت در فرودگاه زوارتنوتس ایروان فرود می آئید و لذت دیدن مناظر و طبیعت دیدنی را که در مسافران زمینی از آن برخوردارند از دست می دهید. اکثر اوقات مسافران برای سفر به این شهر ابتدا به تفلیس گرجستان نیز سفر می کنند تا از این شهر کوچک و زیبا نیز دیدن کنند و بعد از تفلیس با یک قطار با گذراندن از مسیرطبیعی و سرسبز به ایروان می روند. شما می توانید برای گرفتن بلیط های هوایی و زمینی ایروان از طریق آژانس مسافرتی سالی تیم اقدام کنید تا سفری خوش را برای شما به ارمغان بیاورد. (قبل از سفر داشتن ارز ارمنی یا درام که واحد پول ارمنستان است تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید)مسافرت هوائی به ارمنستان

 زبان مردم 

زبان مردم ایروان ارمنی و روسی می باشد و در رستوران ها و هتل های آن کارمندان به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند اما مردم زیبا نمی توانند انگلیسی صحبت کنند. شما می توانید با کلمات شمرده انگلیسی با مردم ایروان صحبت کنید و نیازهایتان را برطرف کنید. اگر هم نمی توانید انگلیسی صحبت کنید می توانید از آژانس مسافرتی سالی تیم در این باره مشاوره بگیرید .

در سفر به ایروان چه چیزی با خود ببریم؟

یکی از نکاتی که ممکن است مسافران به آن توجه داشته باشند، در زمان سفر به مکانهای مختلف چه چیزی با خود ببریم و این بستگی به این دارد که در چه فصلی از سال قصد سفر دارید. اگر قصد سفر به ایروان را دارید ، این شهر دارای آب و هوای معتدل  می باشد و دمای آن از ۲۸ تا ۳۵ درجه متغیر است پس برای ایروان بهتر است لباسی تابستانی داشته باشید تا راحت باشید. اما در فصل سرد ایروان دارای آب و هوای سرد و خنکی می باشد اما به ندرت برف می باشد.

کجا اقامت کنیم؟ایروان دارای بهترین هتل ها برای اقامت می باشد .

ایروان دارای هتل های زیبا و بی نظیری می باشد که پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است. یکی از راه های آسان انتخاب محل اقامت مناسب برای سفر اولتان ، انتخاب محل اقامت توسط آژانس مسافرتی سالی تیم است تا مکانی خوب با قیمتی مناسب را برای شما مهیا کند. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید : 

دفتر تهران : 54598000

ارمنستان : 0037455113221

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.