راهنمای ثبت شرکت در ارمنستان

نحوه ثبت شرکت در ارمنستاناز مهمترین خدمات شرکت سالی تیم کارگزار ارمنستان ثبت شرکت در ارمنستان می باشد .

یکی از مسائل مهم در کسب و کارها ، داشتن اسم و رسمی معتبر برای کارهای بزرگ است تا بتوان از طریق آن کارهای بزرگ را انجام داد. داشتن اسم و رسم در کسب و کار نیازمند رسمی کردن شرکت خود که همان ثبت کردن است تا بواسطه آن کارهای بزرگ و شرکتی را از این طریق راحت تر گرفته که این باعث پیشرفت کسب و کارتان می شود. ثبت شرکت در هر جایی برای خود دارای مزایا و فوایدی است که برای موفقیت در تجارت نیازمند به آن هستید. در این بحث قصد داریم روش ثبت شرکت در ارمنستان یکی از کشورهای توریستی و زیبا در همسایگی ایران را برای شما شرح دهیم . اگر شما خود بخواهید بصورت شخصی این کار را انجام دهید کار مشکل و زمانبری است  درحالیکه اگر این ثبت شرکت در ارمنستان توسط آژانس مسافرتی سالی تیم کارگزار ارمنستانانجام گیرد که یک شرکت معتبر در زمینه ثبت شرکت ها هم در ایران و هم در ارمنستان است بسیار ساده و آسان خواهد بود. در این مقاله با سالی تیم ارمنستان همراه باشید تا از مدارک مورد نیاز و هزینه های ثبت شرکت اطلاع یابید.

مراحل ثبت شرکت در ارمنستان

معمولا شرکت برای این دو هدف به دنبال ثبت شرکت در ارمنستان هستند :

  • برای ایجاد یک کسب و کار موفق همراه با مجوزهای مورد نیاز
  • داشتن یک کسب و کار وفق رویاییست که با ما سالی تیم محقق می شود .
  • جهت گرفتن اقامت در کشور ارمنستان

ثبت شرکت در ارمنستان با این دو روش صورت می گیرد :

روش اول : در این روش شما بعنوان مدیرعامل و اعضای شرکت  که قرار است شرکت را ثبت کنید باید در ارمنستان حضور داشته باشید که به آن ثبت شرکت حضوری می گویند.

روش دوم : اما در روش دوم نیاز به حضور اعضای شرکت و حتی مدیرعامل نیست و می توانید بصورت وکالتی و از طریق شرکت مسافرتی  سالی تیم کارگزار ارمنستان مراحل کار را تنظیم کنیم ، که به این روش، ثبت شرکت غیر حضوری در ارمنستان می گویند.

مطمئنا از میان این دو روش که برای شما شرح دادیم روش اول یعنی روش غیرحضوری بسیار به صرفه تر می باشد چون نیازی به سفر به ارمنستان و دردسرهای دیگر را ندارید.

در انجام ثبت شرکت در ارمنستان  به دو روش حضوری و غیر حضوری هیچ تفاوتی وجود ندارد و در هردو روش مدارک لازم و کیفیت کار به یک شکل است فقط تنها فرق این دو روش در مدت زمان آنها است که روش غیرحضوری زمان بیشتری برای ثبت نیاز دارد. شما با سپردن این کار به شرکت سالی تیم کارگزار ارمنستان از ثبت شرکت در ارمنستان  در مدت زمان معین مطمئن خواهید بود و جای هیچ نگرانی نیست.

برای ثبت شرکت در ارمنستان به روش غیرحضوری ابتدا باید اساسنامه شرکت، وکالتنامه و تفاهم نامه بین اعضای شرکت در ارمنستان تنظیم شود و سپس برای اعضای شرکت در دفتر تهران ارسال شود تا به توسط اعضاء به امضاء برسد و دوباره به ارمنستان فرستاده شود تا روال کاری برای ثبت شرکت صورت پذیرد که بعد از بررسی مدارک ، از ۳ تا ۴۴ روز کاری زمان می برد تا شرکت شما ثبت شود. که این کار توسط شرکت کارگزاری سالی تیم ارمنستان انجام می گیرد.

تلفن : 0037493027916

تلفن تهران :02154598000

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.