مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در ارمنستان

شما می توانید وقتی سند و اساسنامه شرکت خود را از وکیل خود در ارمنستان گرفتید شرکت خود را ثبت و مهر آنرا چاپ کنید.

ثبت شرکت در ارمنستان به صورت غیر حضوری یکی از با صرفه ترین راه های ثبت شرکت در ارمنستان است .

بعد از کامل شدن مدارک آنرا آماده می کنند تا برای شما به دفتر تهران بفرستند و برای تحویل این مدارک سالی تیک با شما تماس می گیرد.

برای ثبت شرکت در ارمنستان به این مدارک نیاز دارید:

  1. پاسپورت اعضای شرکت اسکن شده باشد
  2. تعیین موضوع شرکت جهت فعالیت در ارمنستان
  3.  اعلام اسامی اعضای شرکت همراه با میزان قدرالسهم هر یک از اعضاء ( شما می توانید با یک نفر نیز ثبت شرکت را انجام دهید که در این صورت مدیرعامل خود تمام ۱۰۰ درصد سهم را به خود اختصاص می دهد)
  4. برای ثبت شرکت باید حداقل ۳ نام پیشنهادی را اعلام کنید
  5.  و در آخر باید مشخصات کامل (آدرس ،تلفن ، ایمیل) تمام اعضای شرکت در ایران را اعلام کنید.

شرح مختری از نحوه ثبت شرکت در ارمنستان

  • برای اینکه شما بتوانید هر نوع کسب و کار و فعالیت قانونی در ارمنستان انجام دهید باید شرکت ثبت کنید تا با ثبت شرکت در ارمنستان که به منزله مجوز کار در ارمنستان است راحت تجارت کنید.
  • برای انجام فعالیت ها و کسب و کار های مختلف نیاز به ثبت شرکت در ارمنستان باعنوان یا موضوع خاصی نیست بلکه می توانید به راحتی ثبت شرکت در ارمنستان را انجام دهید زیرا ثبت شرکت در ارمنستان با عنوان و موضوعات کلی می باشد.
  • ثبت شرکت در ارمنستان به طور کلی به شکل تجاری می باشد .
  • نگران داشتن پول یا سرمایه برای ثبت شرکت در ارمنستان نباشید زیرا نیازی به سرمایه نیست.
  • برای اینکه بتوانید در ارمنستان به راحتی کار کنید باید یک آدرس درست و واقعی داشته باشید شما می توانید با توافق با شرکت سالی تیم از آدرس این تیم در ارمنستان برای خود استفاده کنید.
  • شما می توانید تا هر زمانی که بخواهد به کسب و کار در ارمنستان ادامه دهید و هیچ گونه محدودیتی در منقضی شدن شرکت شما وجود ندارد و این ثبت شرکت در ارمنستان به صورت دائمی است و تنها زمانی که خود درخواست لغو شرکت را دهید.

داشتن یک بیزینس موفق در خارج از ایران به راحتی با ثبت شرکت در ارمنستان و با استفاده از فضای باز بین المللی امکان پذیر است . 

 نکته مهم:
  1. از جمله موارد مهم در ثبت شرکت مخصوصا در ماهی که شرکت شما ثبت می شود این است که باید یک حسابدار در شرکت داشته باشید و شرکت شما در حال کار باید و هزینه های بیمه ماهیانه نیز پرداخت شود (البته برای کسانی که بدنبال تجارت و کار هستند)
  2. و نکته دیگر اینکه بعد از ثبت شدن شرکت در ارمنستان در همان ماهی که شرکت شما ثبت گردید باید فعالیت آن شرکت را غیر فعال(سرد کردن شرکت)  کنید.

چطور می توانم شرکت ثبت شده در ارمنستان را غیرفعال کنم

اگر بعد از مدتی که شرکت را در ارمنستان ثبت کرده اید ولی به دلایلی نمی توانید تجارت و کسب و کار انجام دهید بهتر است شرکت را غیرفعال کنید که این کار را می توانید از طریق سالی تیم و با ارائه مدارک شرکت خود به سالی تیم در کمترین زمان (۱ روز) انجام دهید.

هزینه های بیمه و حسابداری شرکت چقدر است؟

هزینه حسابداری در ارمنستان به حداقل ۵۰ دلار می رسد که بیشتر به تعداد فعالیت های شرکت شما بستگی دارد.

همچنین هزینه بیمه ماهیانه نیز ۴۰ دلار است که این هزینه بیمه نیز به حقوق ماهیانه شما بستگی دارد.

اگر شما دارای یک شرکت فعال می باشید که در حال فعالیت است نیاز به پرداخت تمام اعضای شرکت نیست و فقط فرستادن بیمه مدیر عامل برای این کار کافی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.