تفاوت های ایران و ارمنستان

تفاوت های ایران و ارمنستان

در اقامت ارمنستان و زمانی که در ارمنستان زندگی می کنید می بینید که آرامش تمام وجود شما را فرا می گیرد چرا که ناخودآگاه از همه طرف انرژی های آرامش دهنده دریافت می کنید .تصور کنید در این کشور در مجموع تمام استان ها بعلاوه پایتخت فقط ۳میلیون نفر زندگی می کنند در حالیکه در یک شهر معمولی در ایران ۳میلیون نفر کاملاً طبیعی است و همین موضوع باعث شده اقامت ارمنستان یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که به یک محیط آرام و زندگی با آرامش نیاز دارند و در مدت کوتاهی پس از شروع اقامت ارمنستان آشکارا روحیه ی بهتری پیدا می کنند .

روابط بین المللی آزاد

در اقامت ارمنستان شما کاملاً فضای باز بین المللی را احساس می کنید. خیلی راحت می توانید دوستانی از کشورهای مختلف داشته باشید و زبانهای مختلف را به راحتی آموزش ببینید  و اطلاعات زیادی را از کشورهای دیگر کسب کنید . خیلی راحت می توانید از طریق مکالمه با دوستان خارجی و هم کلاسی هایی از کشورهای مختلف زبان انگلیسی، روسی و حتی چینی یاد بگیرید!

هوای سالم

وقتی از بالای شهر ایروان پایتخت ارمنستان به پایین نگاه می کنیم هوا کاملا پاکیزه است .

وقتی از بالای شهر ایروان پایتخت ارمنستان به پایین نگاه می کنیم هوا کاملا پاکیزه است .

در ارمنستان و گرجستان ماشین ها اکثراً گاز سوز هستند و ماشین ها معمولاً مدل های بالایی دارند و به همین دلیل هوای ایروان معمولاً بسیار پاکیزه و لذت بخش است و می توانید از بهترین هوای ممکن بهره مند شوید.وقتی از فراز شهر ایوان که پایتخت ارمنستان است به طور کامل و وضوح می توانید پایین شهر راببینید و هیچگونه آلودگی وجود نداره اقامت ارمنستان باعث نشاط و سرزندگی بیشتر می گردد .

خرید خانه در ارمنستان

قیمت خانه در ارمنستان تقریباً نزدیک به شهری مثل کرج است و خرید خانه بسیار راحت می باشد و حتی خیلی ها خانه شان را قسطی می فروشند که می تواند به شما برای گرفتن اقامت ارمنستان کمک کند.

شغل و درآمد در ارمنستان

در اقامت ارمنستان شغل به مفهوم اداری برای ما ایرانیان فراهم نیست ولی می توان از فضای باز بین المللی استفاده کرد و در صورتیکه ایده های خوب و تخصصی و سرمایه کافی به همراه تجربه می توانید حتی در کار خود بدرخشید ولی اگر در نظر دارید در شرکت یا اداره ای مشغول به کار شوید بهتر است برنامه اقامت ارمنستان را کنسل کنید چراکه برای اشتغال در اداره یا شرکت شرط اول تسلط به زبان ارمنی می باشد که به این سادگی ها میسر نیست.

قیمت مواد غذایی

قیمت مواد غذایی در ارمنستان بسیار با توجه به فصل متغیر است. چراکه در فصل زمستان چون ارمنستان راه زمینی بسیار سخت و برف خیزی دارد ترانزیت کامیون ها به سختی است و بنابراین چون در فصل سرما تقریباً ارمنستان غیر قابل دسترس و مواد غذایی وارداتی است.نرخ ها در ار ارمنستان گاهی چندین برابر می شود. مثلاً بادمجان در فصل تابستان، ۹۰ درام یعنی ۷۲۰ تومان است. گاهی در زمستان به بالاتر از ۲۰۰۰درام می رسد. یعنی بیشتر از ۲۰برابر. این موضوع راجع به خیلی چیزهای دیگر صدق می کند ولی در عوض قیمت گوشت همیشه ثابت و پایین تر از ایران و مرغ مقداری بالاتر است و می توان گفت در مجموع هزینه ها خیلی بالاتر از ایران نیست چراکه مواد غذایی کاملاً ارگانیک می باشد و در اقامت ارمنستان شاید شما کمی بیشتر هزینه کنید در عوض هزینه های درمان پایین تر است و تقریباً داروخانه ها همیشه خالی هستند و بیماری بر خلاف ایران خیلی کم است.

آب سالم

به دلیل اینکه مواد غذایی در ارمنستان سالم است و از کودهای شیمیایی خیلی کم استفاده می کنند که البته دلیل آن فرهنگ بالای استفاده از مواد ارگانیک و جمعیت کم می باشد. آب نیز کمتر آلوده شده و یکی از مهمترین صادرات کشور ارمنستان صادرات آب معدنی درجه یک می باشد اقامت ارمنستان بر روی سلامتی اثر مستقیم دارد .

بهترین زردآلوهای دنیا!

اقامت ارمنستان باعث میشه بتوانید از بهترین طعم های میوه های دنیا بخصوص زردآلو های ارگانیک خوشمزه استفاده کنید .

اقامت ارمنستان باعث میشه بتوانید از بهترین طعم های میوه های دنیا بخصوص زردآلو های ارگانیک خوشمزه استفاده کنید .

شما می توانید میوه های تابستانی که در ایران به دلیل استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی کلاً مزه ندارند و قیمتشان سرسام آور است را در ارمنستان با بهترین نرخ خریداری و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.اقامت ارمنستان می تواند برای شما بهترین شرایط رویائی را تامین نماید .

ارمنستان :0037493027916

تلفن :02154598000

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.