با بهترین مراکز خرید گرجستان آشنا شوید!


بهترین مراکز خرید گرجستان کدام است؟

 با بهترین مراکز خرید گرجستان آشنا شوید!


دوست دارید این تابستان  کلی خوش بگذرانید و تفریح کنید ولی با این حال در زیر آفتاب داغ گرجستان هم قدم نزنید؟  اگر علاقه ای به خورشید تابستانی ندارید و عاشق انجام معاملات بزرگ هستید، باید بگوییم که کشور گرجستان بازار و مراکز خرید شگفت انگیزی دارد! در گرجستان میتوانید تا زمانی که از نفس نیافتاده اید خرید کنید! 

لیست مراکز خرید تفلیس گرجستان

برنامه کاری

نام مرکز خرید

ردیف

همه روزه   10-22

مرکز خرید ایست پوینت

1

همه روز ه  10-22

مرکز خرید مرانی

2

همه روزه   10-22

مرکز خرید تفلیس سنترال

3

همه روزه  11-22

مرکز خرید کارواسلا

4

همه روزه    7-17

بازار بزرگ لیلو

5

همه روزه   11-20

GTC مرکز خرید

6

همه روزه  11-20

مرکز خرید مگالین

7

همه روزه  10-20

بازار واگزال

8

همه روزه  10-20

مرکز خرید اوراسیا

9

همه روزه    9-22

مرکز خرید گلدانی

10

 

1) ایست پوینت ‌ East Point

مراکز خرید گرجستان

  • ساعات کار: 10 صبح تا 22
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، بزرگراه کاختی، خیابان دوم والردیچه

مرکز خرید ایست پوینت مرکز خریدی نوساز و مدرن با معماری خلاقانه و روباز با فاصله کمی (در حد12 دقیقه رانندگی) از مرکز شهرتفلیس واقع است و یکی از بهترین مراکز خرید گرجستان به شمار می آید. مرکز خرید ایست پوینت با بیش از 150 فروشگاه لباس، کفش، زیورآلات، لوازم آرایشی، اسباب بازی،  هایپرمارکت و لوازم منزل، آلدو، باتا، برشکا، کارفور، دومینو، فکتوری، فلورمار، کوتون،  ال  سی وایکی کی، لیوایز،  منگو، ماسیمودوتی، اوکایدی، پرومود، سامسونت، ایوروشه، زارا و غیره...یکی از پر بازدیدترین مراکز خرید تفلیس گرجستان است. ایست پوینت مرکزخریدی تفریحی شامل سالن های بولینگ، بیلیارد و همچنین زمین بازی تفریحی کودکان  می باشد.

 

2) بازار دست فروشان درای بریج  ‌ Dry Bridge Market

مراکز خرید گرجستان

  • ساعات کار: تا قبل غروب خورشید ۱۰ تا ۱۷
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، نزدیک میدان آزادی، پارک مارتیننز

  بازار دست فروشان درای بریجیک بازار عالی برای خریدن خرده‌ ریزهای قشنگ و دیدنی شامل نقاشیها، کالاهای دست ساز، صنایع دست ساز چوبی،کاسه های سفالی روسی قدیمی، مدالهای مربوط به دوران شوروی، جواهرات، نقره، ظروف شیشه ای، رومیزی، ست کارد و چنگال و همچنین مجموعه‌های جالب از آثار هنری، آکاردئون، سماور و لوازم برقی گرفته تا ظروف چینی، شیشه‌ای و فلزی قدیمی می باشد. بازار درای بریج گرجستان یکی از قدیمی ترین و معروف ترین مراکز خرید گرجستان است.

 

3) خیابان پکینی ‌ Pekini Street

مراکز خرید گرجستان

خرید در خیابان پکینی هم عالمی دارد! دو طرف خیابان همه نوع فروشگاهی موجود است از شعبات فروشگاه  برند های معروف دنیا گرفته تا فروشگاه های عادی تر و حتی ارزان سراهای پوشاک، کیف و کفش و بلیات و غیره... و همچنین با وجود رستوران ها و کافه ها برای استراحت و صرف میان وعده ای به هنگام خرید، خیابان پکینی به خیابان خرید سهل و آسان در تفلیس گرجستان معروف شده است

 

4) مرکز خرید مرانی ‌ Shopping Gallery Merani

مراکز خرید گرجستان

  • ساعات کار: 10 صبح تا 22
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان شوتا روستاولی

مرکز خرید مرانی  در 4 طبقه در مرکز شهر تفلیس واقع است و دارای شعبات بسیاری ازبرند های معروف دنیا از جمله کوتون، زارا، ماسیمادوتی، منگو، مک و... می باشد. از امکانات مرکز خرید مرانی می توان به کافه ها، رستوران ها و تراس وتاکسی های این مجموعه اشاره کرد. مرکز خرید مرانی یکی از مهم ترین مراکز خرید گرجستان است.

 

5) تفلیس سنترال ‌ Tbilisi Central

مراکز خرید گرجستان

  • ساعات کار: 10 صبح تا 22
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، ووکزالی یا میدان اسکوئر

مرکز خرید تفلیس سنترال در ایستگاه میدان اسکوئر واقع شده است و با فروشگاه های متنوع خود یکی دیگر از مراکز خرید پر رفت و آمد شهر تفلیس گرجستان به شمار می رود که دارای فروشگاه های پوشاک، کیف وکفش،وسایل الکتریکی، هایپر مارکت، رستوران، فست فود و کافه می باشد.

 

6) مرکز خرید کارواسلا ‌ Karvasla

مراکز خرید گرجستان

  • ساعات کار: 11 تا 22
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان دادیانی ۷، خیابان نادزالادوی

مرکز خرید کارواسلا در 8 طبقه شامل 400 واحد تجاری،2 طبقه پارکینگ با ظرفیت 300 خودرو، رستوران، کافه و زمین بازی کودکان در خیابان دادیانی 7 واقع است که یکی دیگر از پر طرفدارترین  می باشد.

 

7) بازار بزرگ لیلو ‌ Lilo Mall

مراکز خرید گرجستان

  • ساعات کار: 7 تا 17
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، بزرگراه ۱۱۲، خیابان کاشوتی

بازار بزرگ لیلو یکی دیگر از چندین مراکز خرید در تفلیس گرجستان است که قدیمی ترین و مهم ترین بازار تفلیس به حساب می آید که بازسازی شده و همه نوع کالایی در آن با قیمت های بسیار مناسب عرضه می شود.

 

8) مرکز خرید جی تی سی ‌ GTC

مراکز خرید گرجستان

  • ساعات کار: 11 تا 20
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان وکوئا

مرکزخرید جی تی سی از نخستین مراکز خرید مدرن تفلیس گرجستان است که در نزدیکی میدان آزادی شهر تفلیس واقع است. مرکز خرید جی تی سی دارای فروشگاه های برند های معروفی چون نایک، ولویس اند لی، بانانی و... بعلاوه  فروشگاه های پوشاک، اسباب بازی، جواهرات، آلات موسیقی و غیره می باشد. از امکانات مرکز خرید جی تی سی می توان به رستوران ها، کافه ها، سینما و باغ وحش و زمین بازی کودکان اشاره کرد. مرکز خرید جی تی سی از بزرگترین مراکز خرید گرجستان است.

 

9) مرکز خرید مگالین ‌ Megaline

مراکز خرید گرجستان

  • ساعات کار: 11 تا 20
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان وکوئا

مرکز خرید مگالین  با محیطی گرم و صمیمی یکی از محبوب ترین مراکز خریدگرجستان است که با عرضه محصولاتی چون پوشاک، کیف و کفش، عطریات، کتاب، سوغاتی و لوازم خانگی در تفلیس گرجستان فعالیت می کند. از امکانات این مرکز خرید به وجود بانک، صرافی، پارکینگ می توان اشاره کرد.

 

10) بازار واگزال ‌ Vagzal  Bazaar 

مراکز خرید گرجستان

  • ساعات کار: 10 تا 22
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، میدان تاریخی شهر

بازار واگزال تفلیس که به زبان روسی بازار راه آهن معنی میشود(علت نام گذاری نزدیکی به ایستگاه راه آهن می باشد) یکی از شلوغ ترین مراکز خرید تفلیس گرجستان است که مکانی بزرگ برای خرید کلیه  مایحتاج خود از جمله پوشاک، مواد غذایی، جواهرات، وسایل منزل و لوازم چوبی و... با قیمت بسیار ارزان است.

 

11) مرکز خرید اوراسیا ‌ Eurasia Shopping Mall

مراکز خرید گرجستان

  • ساعات کار: 10 تا 20
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان عمر خیزانیشولی ۱۵

مرکزخرید اوراسیا تفلیس گرجستان در 5 طبقه با بیش از 100 فروشگاه شامل فروشگاه های برند های معروف دنیا بعلاوه فروشگاه های معمولی تر با قیمت های مناسب تر وجود دارد. که از جمله امکانات مرکز خرید اوراسیا  وجود بخش تفریحی آن است.

 

12) سیتی مال گلدانی ‌ City Mall Gldani.

مراکز خرید گرجستان

  • ساعات کار: 9:30 تا 22
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان عمر خیزانشویلی 27

سیتی مال گلدانی مرکز خریدی پر رفت و آمد به علت سهولت دسترسی، با طراحی زیبا  در 7 طبقه با بیش از 100فروشگاه شامل شعبات برند های معروف دنیا و فروشگاه های با عرضه ی پوشاک، کیف وکفش و... می باشد.

سالی تیم بزرگترین و معتبرترین کارگزار ارمنستان و گرجستان ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :
تلفن :003793027916
دفتر تهران :02154598000
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.