اجاره اپارتمان در ارمنستان

اجاره اپارتمان در ارمنستان

Apartment rental in Armenia


بسیاری از هموطنان عزیزمان خودشان و بدون تور به اتفاق دوستان وآشنایان و یا خانواده به ارمنستان می روند که لازم به ذکر برای اقامت در ایروان، گزینه اقتصادی تر از رزرو هتل ، اجاره آپارتمان در ارمنستان می باشد. مزایای اجاره آپارتمان در ارمنستان در این است که: برای مسافرینی که بصورت گروهی(از سه نفر به بالا) اجاره می کنند بسیار به صرفه است. در مقایسه با هتل در ارمنستان حدودا یک سوم قیمت است . و دیگر اینکه واحد آپارتمان اجاره بطور کامل در اختیارشما می باشد و میتوانید تا پنج نفر هم در آپارتمانها اسکان پیدا کنید.درهر واحد آپارتمان ها امکاناتی مانند: تخت خواب – مبلمان – لوازم آشپز خانه(اجاق گاز – یخچال و …) تلویزیون ماشین لباسشویی و ….موجود است واحد های آپارتمانی در مرکز شهر می باشند.

از لحاظ قیمت هم همیشه با توجه به وضعیت توریستی (کسادی و رونق )قیمتها بالا و پایین می رود و صاحب خونه ها تقریبا در یک اقدام هماهنگ اجاره را پایین و بالا می برند، لذا در اوقات عادی حرف از ۶۰ الی ۷۰ دلار و در اوقات توریستی ۲۰ الی ۳۰درصد به قیمتها افزوده می شود البته ما با توجه به رزرو زیاد آپارتمان اکثرا از صاحب خونه ها تخفیف خوبی می گیریم که نمودش هم در قیمت های کمتر ما است درخصوص هتل هم که قیمت ها کاملا معلوم وطبق نرخ نامه هتل می باشد برای دیدن آپارتمانها و اجاره آپارتمان در ارمنستان ادامه مطلب را نیز ببینید.

خوب صادقانه بگم نه ما و نه هیچ شرکت ایرانی در ارمنستان آپارتمان از خودش ندارد بلکه این مردم ارمنی هستند که ایام توریستی خانه شان را در اختیار مسافرین می گذارندو و همه شرکت ها نقش واسطه را دارند از لحاظ تمیزی آپارتمانهاشون تمیزه چرا که خودشون مردمان با فرهنگی اند یعنی شما تو هر خونه که برید حتما پیانو ودوسه قفسه کتابخانه می بینید البته راه رو ها نه, کثیف و قدیمی هستند چون مسول نگهداری راهروها مردم نیستند و در اختیار دولت است ولی جدیدا در آپارتمان های نوساز در ارمنستان تمامی راهرو ها تمیز و تمام صاحبخانه مسول و مجبور به پرداخت شارژ ماهانه هستند. کلا این توصیه به شما می شود که با دیدن راهرو ها نترسید حتما داخل خانه و واحد آپارتمان را ببینید.

سالی تیم بزرگترین و معتبرترین کارگزار ارمنستان و گرجستان ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

تلفن :003793027916
دفتر تهران :02154598000


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.