مهمان خانه های ارمنستان

پانوسیان هتل
پانوسیان هتل



هتل پانوسیان دارای ۱۴ اطاق با معماری مدرن در فاصله نزدیکی از مرکز شهر واقع شده است. از امکانات هتل میتوان به کانالهای تلویزیونی ماهواره ای، اینترنت و فکس اشاره کرد.تهویه مطبوع، خشکشویی، لابی خودمانی و کارکنان خوش‌برخورد از مزایای این مهمانخانه است. مسئولین  همانخانه اطلاعات لازم منطقه، مراکز خرید و تفریحی و مناطق جذّاب در نزدیکی‌ همانخانه را در اختیار شما می گذارند. همانخانه امکانات لازم را برای تفریح و راحتی‌ مهمانان تامین می‌ کند.

 

هتل اپارتمان کپیتال
تور ارمنستان

???

این هتل آپارتمان مکانی بسیار جذّاب و آرامش بخش میباشد که بسیاری از مهمانان در نامه‌های خود از آن راضی‌ بوده و اعلام کرده اند که از اسکان در این هتل آپارتمان بسیار خشنوند بوده اند.این آپارتمان  در منطقه آیگدزور یکی از زیباترین مناطق در مرکز شهر ایروان با دید شگفت انگیز به دره قرار گرفته است..

 

ایروان دلیوکس هتل

ایروان دلیوکس هتل

این هتل در مکان بسیار آرامی قرار گرفته است. هتل ایروان دلیوکس  تنها به فاصله ۱۰ دقیقه رانندگی‌، تا مرکز شهر فاصله دارد. این هتل نه تنها با خوش آمد گوئی به مهمانان از آنان در اتاق‌های راحت و مجلّل پذیرایی می‌کند بلکه امکانات کافی‌ را برای رضایت بیشتر مهمانان در اختیار آنان می‌ گذرد. هتل ایروان دلیوکس  به شما پیشنهاد می‌کند که از سر و صدای شهر دوری کنید و در مکان و  محیط کاملا راحت و ساکت استراحت کرده و لذت ببرید، هتل به تمامی مسافران خود که از شلوغی شهر دوری جسته اند، در سطح و کیفیت بسیار بالایی، پذیرایی می‌کند و خدمات می دهد. با ترکیبی‌ از فضای داخلی‌ مدرن و سنًتی، می توانید نفسی آسوده کشیده و از آرامش دست نیافتنی‌ای در قرن ۲۱ لذت ببرید.

سالی تیم بزرگترین و معتبرترین کارگزار ارمنستان و گرجستان ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :
تلفن :003793027916
دفتر تهران :02154598000

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.